tisdag 5 mars 2013

pojkvän

Det där med pojkvänner är en ny erfarenhet. Jag som är van vid tonårstjejer. Tack och lov är han rar och artig.

Får ändå påminna mig själv att inte gå omkring halvklädd i lägenheten.