orka vara duktig?
"Seen it all, done it all, spent it all" eller "Wish it, Dream it, Do it"
tisdag 5 mars 2013
pojkvän
Det där med pojkvänner är en ny erfarenhet. Jag som är van vid tonårstjejer. Tack och lov är han rar och artig.
Får ändå påminna mig själv att inte gå omkring halvklädd i lägenheten.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida