onsdag 12 mars 2014

dagens start

vaknade och var arg. Eller ledsen.

Fast jo, jag tror att jag börjar bli friskare. Jag orkar ju sitta i soffan och fundera på vad jag vill göra och borde göra. Viljan är tillbaka.