orka vara duktig?
"Seen it all, done it all, spent it all" eller "Wish it, Dream it, Do it"
onsdag 12 mars 2014
dagens start
vaknade och var arg. Eller ledsen.
Fast jo, jag tror att jag börjar bli friskare. Jag orkar ju sitta i soffan och fundera på vad jag vill göra och borde göra. Viljan är tillbaka.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida