så ensam. Hela lördagen. Först åkte han hem till sin gamla pappa för att fixa nåt. Ett sånt där oviktigt krav från en dominant gammal man med för lite att göra.
Sen åkte han till sina kompisar på kusten för att umgås med dem. Kommer hem imorgon. När han nyktrat till.
Och jag är ensam. Så ensam.
Jag har berättat för honom att jag vill vara ifred ibland. Men inte här. Och ifred och lämnad ensam en lördag och lördag kväll är inte samma sak.
