tisdag 15 juli 2014

känna av

vi pratar om att känna av stämningen coachen och jag. Jag blir förvånad av att inte alla använder omedveten kommunikation. Jag känner av en annan människas svar. Människan kanske svarar ja men blir sur - det vet jag. Jag känner förväntningar, stämningar och känslor. Pejlar av omedvetet. Att jag inte kan kommunicera mina känslor ordlöst till någon annan krånglar till det för mig. Allt det här gör mig också extra känslig.