lördag 27 juni 2026

fasfel

Och mitt i värmen så blir det strömavbrott i mitt område. När jag kommer hem möts jag av detta 

Borde stämma Eon 😡

Känns som favorit i repris. Jag bråkade med en sån när jag hade stora huset också 😡

Note to self: norsk reset med hjälp av knappen till höger om apparaten. Av och på. Tack Setel för hjälp via telefon.