orka vara duktig?
"Seen it all, done it all, spent it all" eller "Wish it, Dream it, Do it"
lördag 27 juni 2026
fasfel
Och mitt i värmen så blir det strömavbrott i mitt område. När jag kommer hem möts jag av detta
Borde stämma Eon 😡
Känns som favorit i repris. Jag bråkade med en sån när jag hade stora huset också 😡
Note to self: norsk reset med hjälp av knappen till höger om apparaten. Av och på. Tack Setel för hjälp via telefon.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida