lördag 2 mars 2013

gnager

ställde till elände på jobbet i fredags. Det som jag förberett och arbetat med de senaste månaderna gick inte bra. Synd. Inget att göra åt nu. Hade jag varit en god arbetare/anställd hade jag nog ägnat fredagskvällen åt att reda ut det där - sjukskriven eller ej.

Men jag är ingen slav så det får vänta till måndag morgon.

Fast visst ligger det där och gnager hela helgen - misslyckandet.

Jag hade bett om hjälp men inte fått nån. Jag hade kontrollerat just det som gick fel, fast kanske inte i tillräcklig omfattning.

Därför sjönk självförtroendet igen.