orka vara duktig?
"Seen it all, done it all, spent it all" eller "Wish it, Dream it, Do it"
måndag 10 mars 2014
måndag igen
ny vecka, måndag igen.
Jag är inte särskilt mycket friskare. Bara elakare. Och tjockare. Och hungrigare. Mer uttråkad.
veckorna går och jag hamnar långt från verkligheten.
inte jag. Än
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida