kroppen skriker efter mättande bröd. Tjocka skivor med smör och ost. Varm mjölk. Pizza. Och socker såklart.
Sallad är en förrätt.
Lukten av kött äcklar mig. Varför då?
Så vansinnigt hungrig hela tiden. Gör jag något så sjunker energinivån snabbt. Hjärnan slutar funka.
Vad vill kroppen säga?
