fredag 7 mars 2014

piggare

alltså jag är faktiskt piggare! Åkte till stora matvaruhuset. Första gången sedan jul? Fast det var inget bra. Blev snurrig. Och nån borde nog ta ifrån mig körkortet.

Städade tre lådor också. Det behövs men jag vet ju inte om jag vill ägna min nya energi åt att städa?