fredag 7 mars 2014

diettips

"Man ska bara bli bättre, snyggare, lugnare och viktigast av allt: smalare. Och allt kallas kontroll, medvetenhet och självförverkligande."
 Tack Mia Skäringer. Du är bäst igen!