fredag 15 augusti 2014

besöka jobbet

gjorde ett besök på jobbet häromdagen. De var inte direkt arbetsvilliga efter semestern mina kollegor. Själv glömde jag mobilen när jag åkte dit. Skäl för att vara fortsatt sjukskriven?