onsdag 24 juni 2026

utflykt

Utflykt igår med väninnan B. Perfekt svenskt sommarväder! Solen sken och allt var vackert och grönt! Besökte två slottsträdgårdar/parker. Avslutade med pizza på ett nytt seaside hotell. Ett sommarminne!

Det var bra att jag sjukskrev mig själv några dagar.

Den seaside anläggningen är hyfsat nybyggd. Hotell, pool och lägenheter. Det roliga är att jag en gång såg en lägenhet på annons här och blev lite intresserad. Tur att jag inte nappade 😅. Massor av turister och badturister. Stoj och skrik. Hotellet var lite snobbigt. Såna där människor som jag inte gillar. Lustigt var också att det var massor av invandrare på stranden, gäng med mörkhåriga killar och kvinnor i slöja. Kanske inte det klientel hotellanläggningen önskat sig...