Det var bra att jag sjukskrev mig själv några dagar.
Den seaside anläggningen är hyfsat nybyggd. Hotell, pool och lägenheter. Det roliga är att jag en gång såg en lägenhet på annons här och blev lite intresserad. Tur att jag inte nappade 😅. Massor av turister och badturister. Stoj och skrik. Hotellet var lite snobbigt. Såna där människor som jag inte gillar. Lustigt var också att det var massor av invandrare på stranden, gäng med mörkhåriga killar och kvinnor i slöja. Kanske inte det klientel hotellanläggningen önskat sig...