Knäckte knäet igår. Sjukskrev mig i tre dagar. Ligga och sola i trädgården kanske? Ja några timmar.
Grannen med de skrikiga ungarna har tydligen tidig semester för nu härjar ungarna på tomten igen.
Grannen med den höga musiken jobbar. Men tonårssonen har vaknat och spelar hög musik. Rap.
Nej grannar är inte bra.